Επίπεδα Υποστήριξης

Αληθινή υποστήριξη από τη δυνατότερη ομάδα πιστοποιημένων μηχανικών

Στη Lancom επιδιώκουμε να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με όλους τους συνεργάτες μας. Για μας η «εξυπηρέτηση πελατών» ξεκινάει ουσιαστικά αμέσως μετά την πώληση. Γι’ αυτό και φροντίζουμε να είμαστε πάντοτε δίπλα σας, με κάθε τρόπο και τη δυνατότερη ομάδα πιστοποιημένων μηχανικών.

knowledge base

ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΒΑΣΗ (KB)

Με μια συλλογή από τεχνικά άρθρα και οδηγίες με παραδείγματα που εμπλουτίζεται συνεχώς, σας δίνουμε τη δυνατότητα να αναζητήσετε κάθε στιγμή τις πληροφορίες που ζητάτε στη γνωσιακή βάση της Lancom.

email

EMAIL TICKETING

Δεν βρίσκετε απάντηση σε αυτό που ψάχνετε; Στείλτε μας ένα email ticket με το αίτημά σας. Το φιλικό προσωπικό της Lancom είναι πάντα στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε. Χρησιμοποιώντας μάλιστα το web panel του Κέντρου Υποστήριξης, μπορείτε να βλέπετε την εξέλιξη του αιτήματός σας σε πραγματικό χρόνο και με πλήρες ιστορικό!

ΖΩΝΤΑΝΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ (LIVE CHAT)

Έχετε απορίες; Θέλετε περισσότερες διευκρινήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας; Μιλήσετε τώρα ζωντανά με κάποιον εκπρόσωπό μας και λάβετε άμεση υποστήριξη.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Επιθυμείτε άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση; Μιλήστε απευθείας με κάποιον εκπρόσωπό μας καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο στον αριθμό 214 100 1000.

Όλες οι υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης παρέχονται 24/7 best effort, ενώ υπάρχει και δυνατότητα για παροχή αποκλειστικού Service Level Agreement (SLA) για την κάλυψη μεγαλύτερων απαιτήσεων.